با درخواست امداد خودرو نا معتبر چه اتفاقی می افتد؟

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشدکه، پس از درخواست امداد خودرو ‏متوجه شوید.  که امداد رسان درخواستی شما امداد خودرو نا معتبر است. اما شباهت زیادی هم به ‏امداد خودروهای معتبر دارد!‎

باید در نظر داشت که برای درخواست امداد از چه راه هایی استفاده می کنید! ممکن است زمانی که خودروی شما نیاز به امداد دارد در همان حوالی یکی از خودرو های امدادی مشابه با امداد خودرو کرج حضور داشته باشند. اما انتخاب درست کدام می باشد؟  انتخاب درست برابر است با خدمات استاندارد و کم هزینه و معتبر؛ از طرفی احتمال افزایش مشکل با استفاده از قطعات غیر استاندارد و یا عدم داشتن تخصص کافی نیز وجود دارد. همچنین در بسیاری از موارد وجه تشابه زیادی میان امداد خودروهای نا معتبر و معتبر وجود دارد.  از انواع خودرو های تجهیز شده تا رنگ و لوگوی آن که باید دقت های لازم را در انتخاب درست داشته باشید.

جولان امداد خودرو های نا معتبر و بی نام و نشان در جاده ها، بزرگراه ها و سطح شهرها در غفلت دستگاه های نظارتی همچنان رو به افزایش هستند و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه ها سلب اعتماد مردم از شرکت های امداد خودرو معتبر را نیز فراهم می کند.

اگرچه شرکت های امداد خودرو تابعه خودروسازان بزرگ کشور همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان گام برداشته اند، اما امداد خودرو های نا معتبر همچنان با ترفندهای گوناگون به فعالیت خود ادامه می دهند و سودجویی های خود را دنبال می کنند.

امداد خودرو های متفرقه3

بازار داغ فروش کارت های اشتراک امداد از سوی این شرکت ها ادامه دارد. و این زمانی است که خریداران این کارت ها پس از دریافت کارت هیچ دسترسی به امکانات و خدمات این شرکت های امدادخودرو نداشته اند و در واقع برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند. نکته جالب ماجرا آنجا است که برخی از این شرکت ها به منظور سوءاستفاده بیشتر از مردم این کارت های اشتراک را با چند برند متفاوت عرضه می کنند و نکته مهمتر اینکه هیچگونه نظارتی بر این روند صورت نمی گیرد.

بعد تماس برای درخواست امداد خودرو معتبر منتظر چه کنیم ؟

شماره 09194656298 برای درخواست از امداد خودرو کرج جهت دریافت و پیگیری امداد از این شرکت می باشد. پس از تماس امدادجو و دریافت کد پیگیری، در زمان تقریبی امداد توسط مرکز تماس گرفته شود، و امدادگر در محل مورد نظر حاضر شود.

اما وجه تمایز اصلی میان امداد خودرو اصلی و فرعی:

  • اصالت و اعتبار شرکت
  • قطعات استفاده شده با کیفیت توسط امدادگران
  • ثبت اطلاعات امدادی انجام شده در سیستم امداد خودرو
  • ثبت اطلاعات امدادگر
  •  امکان درج نظرات مشتری درباره ی عملکرد سیستم و امدادگر
  • بهره مندی از امکانات مختلف شرکت در شرایط مختلف
  • ارسال خودرو های مجهز با قابلیت های مختلف متناسب به نوع درخواست مشتری
  • میانگین زمان انتظار
  • گستردگی دامنه خدمات دهی در سراسر کشور
  • بروز رسانی دانش تخصصی امدادگران
  • ارائه خدمات با امدادگران ماهر و متخصص

    با درخواست امداد خودرو معتبر در امداد خودرو کرج خدمات زیر را ارئه می دهد:

    -خدمات امداد خودرویی

    -خدمات ویژه تعمیرات فنی خودرو

    -تعویض چهار حلقه لاستیک

    -ارائه خدمات بصورت شبانه روزی

    نکته دیگر اینکه امداد خودرو کرج را متمایز می‌کند. تنوع خودروهای امدادی است که بنا بر نوع ارائه خدمات مورد نیاز مشتری فراخوان می شوند.

      شما برای انتخاب درست و استفاده از خدمات امدادی می‌توانید از شماره تماس 09194656298 استفاده نمایید.